Er du i tvivl om, hvad der egentlig virker på Facebook?
Oplever du, at dine opslag ikke skaber de resultater, du drømmer om?
Kunne du have lyst til at få opskriften på et godt opslag fra en ekspert i sociale medier?
Så er onlinekurset Guld-opskriften: Det perfekte opslag på Facebook helt sikkert noget for dig.
Her deler jeg nemlig de konkrete råd og opskrifter, som jeg deler med mine kunder, når jeg arbejder som social medie rådgiver for brands, organisationer og mediehuse.
Igennem mange års arbejde med Facebook-indhold har jeg nu fundet frem til den opskrift, der får brugerne til at stoppe op i feedet, kigge på opslaget og ofte klikke sig videre ind til det indhold, der er at byde på.
Der er ingen kompliceret teori eller lange forklaringer - i dette kursus får du i fem korte video-moduler forståelsen for det perfekte Facebook-opslag:
Når du har set de fem videoer, er du i stand til at sammensætte opslag, der giver dig det bedst mulige udgangspunkt for opmærksomhed. Principperne kan bruges på både organisk indhold i feedet, som du poster til dine følgere - og også indhold, som du kaster penge efter i annoncering-sammenhæng på Facebook.
Er du i tvivl om, hvad der egentlig virker på Facebook?
Oplever du, at dine opslag ikke skaber de resultater, du drømmer om?
Kunne du have lyst til at få opskriften på et godt opslag fra en ekspert i sociale medier?
Så er onlinekurset Guld-opskriften: Det perfekte opslag på Facebook helt sikkert noget for dig.
Her deler jeg nemlig de konkrete råd og opskrifter, som jeg deler med mine kunder, når jeg arbejder som social medie rådgiver for brands, organisationer og mediehuse.
Igennem mange års arbejde med Facebook-indhold har jeg nu fundet frem til den opskrift, der får brugerne til at stoppe op i feedet, kigge på opslaget og ofte klikke sig videre ind til det indhold, der er at byde på.
Der er ingen kompliceret teori eller lange forklaringer - i dette kursus får du i fem korte video-moduler forståelsen for det perfekte Facebook-opslag:
Når du har set de fem videoer, er du i stand til at sammensætte opslag, der giver dig det bedst mulige udgangspunkt for opmærksomhed. Principperne kan bruges på både organisk indhold i feedet, som du poster til dine følgere - og også indhold, som du kaster penge efter i annoncering-sammenhæng på Facebook.