
Social Medie Sæsonstart ⚡
Arbejder du med sociale medier i din dagligdag? Så ved du også, hvor afgørende inspiration og løbende eftersyn af indholdet er for din indsats - og ikke mindst din arbejdsglæde.
Brug derfor de vigtige måneder efter sommerferien på Social Medie Sæsonstart.
Du bestemmer selv tempoet, når du får viden igennem tre inspirerende moduler - og får samtidig en times skræddersyet rådgivning oveni. En tilsvarende session har en værdi af 2500,- kr. + moms.
Social Medie Sæsonstart kan tages over tre uger, lige når det passer dig. Når du starter kurset, får du hver uge adgang til et inspirations-oplæg og en efterfølgende opgave.
Efter de tre uger kan du booke en times personlig rådgivning, hvor jeg vil komme med et kig på resultater, udfordringer, muligheder og selvfølgelig brugbare anbefalinger til kursen fremadrettet.
Sæsonstart har premiere 1. september 2021.

Hvad handler de tre inspirerende oplæg i Social Medie Sæsonstart om?
Er dit indhold godt nok? Mellemvaren kan ikke længere bruges, fordi konkurrencen er hård - og pladsen er begrænset. Du får opskriften til at se dine resultater efter i sømmene, så du bliver helt skarp på, hvor du skal sætte ind efter ferien. Hvem vil ikke gerne bruge sin tid rigtigt?
Sådan får du dine brugere til at dele, kommentere og klikke ved at bruge kreative formater. Selv kompliceret og tungt stof kan formidles på sociale medier, hvis du kender de rette teknikker. Du får tre enkle opskrifter, som du kan afprøve med det samme. Blandt andet min yndlings-opskrift på et stærkt Facebook-opslag, min LinkedIn-skabelon og idéer til engagerende grafikker.
Har du styr på dine billeder? Dette modul handler om de typiske fejl, vi sommetider begår med vores indhold rent visuel. Du får teori om digitale billeder og anbefalinger til at vælge det rigtige billede til dit indhold. Jeg deler min ultimative tjekliste til det gode billede.
Du får adgang til video-oplæggene og tilhørende materiale en gang om ugen, når du har aktiveret kurset. Efterfølgende kan du altid tilgå kursusmaterialet igen og gense pointerne.

Og hey! Du får også én times personlig rådgivning til en værdi af 3125,- kroner inklusiv moms
Når du har set kursets tre oplæg, er det tid til at sige hej over Zoom.
Med individuel rådgivning sikrer du, at du har fået øjnene op for dine udfordringer og muligheder med dit arbejde med sociale medier. Uanset om du sidder i en afdeling, er selvstændig, erfaren eller nybegynder - ja, så kan man altid lære mere om sociale medier og have gavn af ærlig feedback og brugbar rådgivning.
Mine anbefalinger vil altid være skræddersyet til dit behov, så du kan blive peget i retning af de områder, du skal forbedre, værktøjer du vil få gavn af og formater, du burde afprøve. Vi booker samtalen på et tidspunkt, der passer dig - om det er arbejdstid, weekend eller aften.
Samtalen foregår over Zoom og tager udgangspunkt i dit arbejde efter de tre oplæg i Social Medie Sæsonstart.
Hvem henvender Social Medie Sæsonstart sig til?
Kurset er til dig, der arbejder med sociale medier i det daglige. Eksempelvis som kommunikatør i en afdeling, social medie redaktør hos et medie, organisation eller et brand.
Det er også for dig, der er selvstændig og skal bruge sociale medier til at udbrede kendskab til din virksomhed og dens produkter.
Social Medie Sæsonstart er baseret på nye cases og inspiration - derfor er kurset værdifuldt for både den erfarne og nybegynderen. Samtidig sikrer den skræddersyede rådgivning på en time, at du får maksimalt udbytte og er klar til at arbejde fokuseret videre med dine sociale kanaler.

Tidligere kursister og samarbejdspartnere om mit arbejde med undervisning om sociale medier:
“Nadia er en af landets skarpeste, når det handler om sociale medier. ”
Nils Mulvad
Journalist og kursusudbyder ved Kaas & Mulvad
“Stor viden, konkrete eksempler, opgaver og teori blev blandet og gjorde, at man fik et stort udbytte”
Journalist
Josefine Aude Raas
“Det var det bedst afviklede online kursus jeg til dato har været på!”
Poul Utting
Videojournalist og fotograf
Hvad er Navi Social?
Mit navn er Nadia Nikolajeva, og jeg har arbejdet med sociale medier siden 2014, da medier og brands for alvor fik øjnene op for potentialet. Siden 2016 har jeg undervist i kunsten at slå igennem på sociale medier og bruge dem på en meningsfuld måde.
I efteråret 2020 betød Corona-restriktioner, at jeg med få dages varsel måtte forvandle min normale fysiske undervisning i sociale medier, så den kunne fungere online. Jeg fik sved på panden og gjorde mit bedste for at give holdet en engagerende oplevelse.
Få timer inde i undervisningen opdagede jeg fordelene ved at undervise online - og kursisternes tilbagemeldinger var mildest talt opløftende. En kaldte det den bedste online-undervisning, han nogensinde havde prøvet.
Siden har jeg ikke set mig tilbage og videreudviklet min undervisning, så den kan fungere digitalt. Resultatet er Navi Social.
Missionen på Navi Social er at give dig underholdende undervisning af høj kvalitet, som passer ind i din hverdag.
Har du behov for et andet kursus?
Så fortæl mig gerne om det kursus du drømmer om her på Navi Social. Jeg udvikler hele tiden nye kurser baseret på de ønsker og input jeg får. Og jeg laver gerne skræddersyede udgaver til din virksomhed.
Tøv ikke med at sende mig en mail på nadia@navimedia.dk.
